2016年8月19日 星期五

寫日記吧 !!!

嘩....原來我地大家BLOG友們(唔止我), 都懶寫咗BLOG了。

自從YAHOO冇咗後, 發現真係大家都唔係咁想寫了, 因為冇以前咁user friendly, searching方面冇咁以前咁好。 至少我自己都係咁唸.....

但今晚無所事事下, 禁吓禁吓自己個blog, 睇吓睇吓........原來幾年前既今日自己做緊呢D野、原來上次攪party有D咁既事發生........

其實寫BLOG都係比自己睇吓懷念吓, 有冇人睇、有冇人留言都係其次 (我覺得) 。其實睇番以前既心情、之前做過既事, 都幾值得令我繼續去寫BLOG。

雖然呢到叫吸血鬼廚房, 不過我唸今後我會比較寫自己既生活同情緒上黎。畢竟我覺得呢D都係好難得既回憶。 日後睇番真係好珍貴 (如果D blog唔死的話)~



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

沒有留言:

張貼留言