2017年1月30日 星期一

criminal 換腦行動


睇名已經估到一大半啦....就係換腦!   

其實我幾鐘意呢種提材, 可能以前睇F檔案睇得多, 所以覺得換腦係可行嫁~~ (睇上腦了)




內含劇透......







睇到佢...你以為佢係主角? (DEADPOOL喎)  咁你又錯喇......出場冇15分鐘就死咗 ,  我都O咗咀, 以為佢帶到尾....

其實佢又真係帶到尾喎 (個記憶).....

拿拿拿......原來佢先係主角 (個驅殼).......

係咪好難明呢?!


都唔係好難明啫.....咪就係佢死咗將D記憶植入另一人既腦入面囉....



當年老爸响醫院走時, 有位護士話: 書本上講, 人死咗嗰刻, 短時間內都係聽到其他人既說話。

其實呢樣野我相信的。所以我都相信.....只要响人死後既指定時間內, 係可以將人既腦、甚至記憶存起或轉移.....

或者呢種科技已經存在, 只係不存在响我地呢D冇錢人身上啫........









沒有留言:

張貼留言