2017年2月22日 星期三

A STREET CAT NAMED BOB 街角遇見貓



吸血鬼好鐘意睇一D題材關於動物既電影, 所以呢套"街角遇見貓"一定走唔甩~~


起初以為係好感人既電影, 睇時準備好紙巾。點知佢唔係喎, 反而好輕鬆, 好開心咁完成咗。 身邊一D朋友都話因為怕會喊所以唔敢睇, 我都叫佢地唔使怕, 因為唔會喊, 而且好勵志嫁!


故事真人真事改編︰係講一個吸毒流浪漢遇上流浪貓繼而改變既故事。

劇情係點其實我唸大家都估到, 沒有特別驚喜, 但愛動物既人會回心徽笑。的確, 愛動物既人, 會明白佢地可以帶比我地改變。

因為愛, 我能為你改變;因為要照顧你, 我更要好好活下去。


片尾會有真正的主角及其貓貓, 大家有興趣快去欣賞呢套電影了~


沒有留言:

張貼留言