2017年5月20日 星期六

食平D食好D的邊爐

我好鐘意打邊爐, 不過就比較鐘意响屋企打, 因為坐得舒服、又可以用平價錢食到好野。

我有對朋友, 佢兩公婆又係好鐘意食野, 仲要係食到好多野, 次次都搵佢地打, 打邊爐係要開懷大食先開心嘛! (雖然每次食完後個肚會帳成晚好辛苦>_<)



 海鮮點會少得呢~~ 


今次買咗四款牛, 加埋都係兩百蚊。四個人仲要食剩添。如果出面食,兩百蚊都唔夠叫一碟, 仲要得嗰十片八片就玩完~

牛心掟 - 好硬, 咬唔開, 下次唔會試了。不過都係$20啫
池板 -     勁重牛味, 肉較瘦, 朋友好欣賞
封門柳 - 要早一日訂, 老細話比較少貨, 係我最愛
肉眼邊 - 在我黎講牛味唔算勁, 可能上面兩種太出色

次次打邊爐因為飲啤酒而令戰鬥力下降, 所以今次專登煲咗D涼茶, 仲要係開胃消滯, 果然係令我提升戰鬥力 (不過都係唔夠朋友勁)



人有人食, 狗有狗玩~~ 開開心心, 每人只係$250~~ 抵呀~~~

沒有留言:

張貼留言