2017年6月3日 星期六

零失敗醉雞卷



吸血鬼唔鐘意食出面既醉乜醉物, 因為覺得D酒味好苦 。 我愛飲酒、我愛食雞, 但兩樣野溝埋一齊就覺得唔好食...

不過, 我發覺自己係唔鐘意出面既酒味, 但自己整既又覺得OK喎!

今次呢個醉雞卷可以話零失敗, 我唸完全唔識煮野食既人都一定成功!





材料: 
雞扒
醉雞汁 (我用現成的, 因為自己撈既要用紹興酒, 我唔鐘意嗰陣味)


1. 雞扒用少少鹽、糖、胡椒醃15分鐘
2. 用錫紙包住, 卷埋佢 (好似粒糖咁)
3. 大火蒸15-20分鐘
4. 蒸完拎出黎即刻浸冰水
5. 放涼後放入醉雞汁浸過面, 雪一晚就食得
6. 食前切件

沒有留言:

張貼留言