2017年2月9日 星期四

2016福岡自駕之旅 - DAY5 道の駅 阿蘇


今日既行程係要去阿蘇火山玩滑翔!!!! 其實一直都好期待呢個行程, 因為可以响空中飛黎飛去, 千零蚊港紙真係好想玩。


點知火山封咗, 除咗冇得上火山, 一切活動都停止, 包括滑翔!!! (冇得坃喇....喊.....)


駕車到火山前途經呢個道の駅 阿蘇, 因為大家都未食早餐, 所以一於落車睇吓佢乜料


呢到其實係一個火車站, 不過來往既火車就唔多, 而且好耐先有一班


我地停留咗一個鐘先見到一班火車响到停低, 而且火車好短, 載客亦唔多, 睇黎係一D長途既火車黎。

(我同條龍友好低能, 見到架火車好興奮, 老遠咁跑去映相, 跟住一路企响到唸住等佢開車嗰吓, 點知佢勁耐都唔開, 我放棄咗)


火車站隔雜有一個小小既市場, 有好多便當賣, 而且賣完係可以坐响入面食, 有埋丁丁爐可以翻熱嫁~~

 花多眼亂, 我真係好想所有便當都買哂呀。個個款都好吸引呀!!


 除咗便當, 佢仲有D呀蘇當地野賣, 我就買咗包2KG既米喇!!!



 水果蔬菜都有, 係一個小小既街市


最後三個人每人唔同_
 鬼佬買咗豬扒飯 - 少咗D汁, 但個豬扒好軟, 好味


 龍友朋友買咗牛肉飯 - 好食到不得了。 已經唔係新鮮熱辣辣既牛肉, 都唔明點解都可以咁好食

我買咗九色便當 - 嘩....佢D飯真係好好味, D配菜睇落好似好少咁, 其實勁飽

雖然滑翔唔到, 不過可以試到咁地道既便當食堂, 又食到咁好食既便當, 都已經好滿足了~~

沒有留言:

張貼留言