2017年4月27日 星期四

獨遊京都大阪 - 第二天京都神級蛋包飯キチ・キチ洋食屋



一直都好想試吓呢個神級蛋包飯 , 原來佢就响京都。 今次我呢個行程要一早準備好, 因為店內只有幾個位, 一定要預早六星期綱上預約, 絕不接受walk-in嫁! 




 佢一晚只做幾轉生意, 我就預約咗下午5點, 記得準時到呀! 

一入去就有師傅同一位女侍應, 佢地已經開始準備緊。

女侍應會比餐牌你, 其實佢除咗蛋包飯, 仲有其他小食的, 當然我地所有食店都必定係點蛋包飯啦~ 

我見隔雜枱一家三口就多點幾個小食, 我只得一個人, 又唔太大食量, 就叫咗半份蛋包飯 + 杯白酒。

呢個就係半份


呢D就係一份


 師傅會一路煮一路用日本講緊佢做緊乜, 我唸佢都慣哂嫁喇~ 所以除咗炒飯外, 佢都會攪吓笑, 製造吓氣氛


 佢地歡迎拍片同任映相, 仲會對住鏡頭擺pose。



炒好喇~~~ 唔使講, 睇片已經覺得好食啦~







キチ・キチ洋食屋

想食的朋友記得必需要綱上預約, 我當日去到亦有幾位客人walk-in入黎都被拒絕。

要六星期前預約, 當你約咗後, 如果想取消, 記得必定要通知洋食屋 , 因為人地預好哂野比你

(做個有責任感的香港人!勿做飛機友!!)

沒有留言:

張貼留言