2017年4月7日 星期五

獨遊京都大阪 - 如何由關西空港坐HARUKA前往京都

出發前我爬咗好多文, 好配服台灣的部落格, 佢地真係寫得好好好清楚, 令我第一次獨遊都唔怕, 因為之前綱上做咗好多準備, 又cap哂圖, 未落機腦海已經有哂機場既畫面, 所以一D都冇慌張, 亦冇盪失過路~~

由於我係一落機就直接出發京都, 所以今次都教教大家點樣前往京都。(圖片來自少氣少年部落格及其他台灣BLOGGER)


雖然冇台灣既朋友寫得咁詳細, 希望都幫到大家啦!



基本上由香港飛到關西後, HK EXPRESS(其他唔知)落機後會坐無人駕駛到出關口, 出咗關後請上二樓 , 跟住"鉄道Railways"路標前往



 需要經過空橋到對面關西空港駅


 你會見到呢個"關西空港駅", 冇錯喇! 過去啦


                                       
過到對面, 右手邊係入閘位, 如果你未買車票, 就再行前少少


最前左手邊就係我今次要買車票既地方

由於今次我係先去京都, 綱上睇咗係買"HARUKA+ICOCA"最抵, 所以我去到上圖綠色箭咀地方購買車票 (其實去到你會知, 因為最多人排隊嗰到就係, 我足足排咗一個鐘)

我今次買既HARUKA+ICOCA 係咁: 由關西往京都 > 天王寺回關西 + ICOCA(內含2000日元面值) = 共4700日元
                                                             


 買咗後IC咭袋好, 淨係用張去京都既HARUKA票入閘就OK嫁喇


可以上綱睇咗HARUKA既開車時間先 (按此), 不過其實JR入閘後都寫得好清楚


 一般自己席都係4-6號車廂, 睇清楚間火車係咪HARUKA

 車身有HARUKA LOGO


寫明前往京都

冇錯喇. 上車啦....大約75分鐘就到達嫁啦~~


關西機場真係好好好多人, 我出關已經排咗一個鐘 (我已經係冇行李唔需要再等行李), 買車票又排咗一個鐘。

所以我今次坐12:10由香港飛, 去到京都已經係晚上8點了~ 

沒有留言:

張貼留言