2017年6月24日 星期六

冬瓜豬骨雜錦湯飯


其實我從來都唔食湯飯嫁, 皆因細個時個胃唔好 (少女時總係鐘意節食減肥, 攪到個胃唔好), 記得有次食完湯飯後就胃痛喇! 自此之後都唔再食~~

不過依家個胃雖然唔係話非常之好, 但湯飯應該都唔會再令我消化唔到o既~~

早兩晚去朋友屋企見佢煮湯飯, 我又有樣學樣~~



 買咗舊西施骨, 用舊骨同冬瓜做個湯底, 煲完三個鐘之後再加其餘材料落去.....

嘩....真係不得之了, 我真係覺得個湯飯好正!  我食咗兩碗半 (係湯碗喎!!!)




湯底料:
西施骨$25, 冬瓜一斤, 紅蘿白, 粟米

其他材料︰
蕃茄1個、薯仔1個、鮮冬菇4隻、蝦米、芹菜、洋蔥、蒜

做法︰
1. 將湯底料煲三個鐘
2. 起鑊落好少油, 炒香蒜蓉及蝦米
3. 落冬菇粒炒香
4. 然後再落蕃茄粒、薯仔粒, 加入(1)煲到薯仔淋
5. 差不多時就落芹菜。 落鹽調味後淋上白飯就食得


沒有留言:

張貼留言